02/10/2021

FIRINCI MEHMET AĞANIN CENAZESİ

 Fırıncı mehmet ağa hazretleri vefat ettiğinde cenazesinde tüm evliyalar hazır bulundu.Kırıkhandan Tatlıcı İzzettin Eroğlu hazretleri cenaze esnasında bana "Ali babaya haber versen, cenazeye getirsen" deyince bir taksi tuttum doğru Ali baba'nın bulunduğu eve gittim.O esnada Ali baba evin kapısından içeri girmekte idi.Taksiyi durdurup yanına vardım,Hacı İzzettin sizi Cenaze'ye bekliyor dedim.Bana "Cenazeye buradan katılmak mümkün değil mi?" diye sorduyşsada ben verecek cevap bulamadım.arabaya binerken geri getirmek şartıyla dedi.Cenazeye katıldı.Cenaze merasimini Konya'dan gelen Deli Albay iidare etti.Ben Ali baba'yı camiye getirdikten sonra unuttum.Cenazeyi defnettikten sonra terzi dükkanındaki işimin başına döndüm.Ali baba'yı hatırladığımda akşam namazı vakti idi.Camiye geldiğimde Ali Baba'yı bulamadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder