16/09/2022

EVLATLA İMTİHAN

 Aklıma  geldi hasan dedemlere gittiğimde dedemle aramızda şöyle bir konuşma geçti.Abdest almak için kollarını sıvadı birazda gergindi sordum dede hayırdır diye Necip efendiyle görüştüm dedi bende nezaman dedim duymadım oda maneviyattan dedi ne dedin dedim oğlanı dağ başında bırakmayalım kurtaralım dedim kurtar dedim kabul etmedi nolacak gördü şehitlik makamını kabul etmedi kızdım dedi.O öyle güzel bir babaki 4 evladı asker komutan hakka adanmış halka adanmış.tıpkı hz Ali efendimiz gibi bir baba rabbim benide bizleri de yoldaş eylesin

 Sordum dedeme nasıl kurtaracaktı pkk nin elinden dedim onun için çok basit birşey  gözlerine uyku verir onlar dağdan inene kadar uyanamazlar dedi(nakleden hasan Hüda hazretlerinin torunu Şerife sultan)

Not:Necib sultanımın Yusuf isimli oğlu Uzman jandarma iken 1993 yılında Van Çatak ilçesinde görevde iken PKK tarafından kaçırıldı ve 6 ay PKK elinde esir kaldı.Irak'a yapılan bir askeri operasyonda bir mağra içinde silahla infaz edilmiş bir vaziyette bulundu.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder